sreda, 4. januar 2012

Balet

Zelo rada imam balet. Spomnim se, da mi je očetova bivša, zdaj že pokojna, ko sem bila stara 14 let obljubila karte za Labodje jezero. In spomnim se, da je bilo prvič, da sta se sprla in jih zaradi tega nisem dobila. Tudi kasneje je z njim večinoma poračunavala račune preko nas, ampak kasneje sem se tega navadila in me ni več prizadelo.

Skratka kart nisem dobila. Celo popoldne sem prejokala v svoji sobi.

Balet pa še vedno obožujem. Tudi moji punčki ga in ko je umrl moj tast sem kupila štiri karte za predstavo Silfida v Cankarjevem domu. Da bomo punce imele svoje popoldne. 

Tako smo se 29. decembra odpravile na Silfido v Ljubljano. Balet je bil res čudovit - ne predolg in ne prekratek, tako da smo vse štiri resnično uživale. Je pa res, da so kostumi tudi tako vedno čudoviti, da ne govorim o scenografiji. Božansko. Tjaša Kmetec, ki je plesala glavno vlogo, je po odru kar drsela, tako neslišni so bili njeni koraki, gibi njenih rok pa kot piš vetra. Čudovito!

Punci sta že veliki in lahko v takšni predstavi res uživata, tako da pridno spremljam program, če zasledim kaj primernega. Kaj, česar še nismo videli ;)

In ko bom velika, si bom privoščila nekaj samo za svojo dušo - vpisala se bom na balet za odrasle :P

foto: Opera in balet Ljubljana

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.