četrtek, 17. maj 2012

Kaj pravite?

11 komentarjev:

  1. Ideja se mi zdi dobra,
    le roka bi morala biti nekoliko bolj otroška, ker tale deluje bolj kot stop!
    Pa rjavo ozadje mi ni preveč všeč.

    Konstruktivna kritika. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je roka cute; bi pa črke dala bolj otroške, potem bi vse skupaj delovalo bolj childish...

      Izbriši
  2. Roka je Sredinčičina in skenirana. Pisavo bomo probali bolj otroško, je super ideja. Aja, pa ozadje je rjavo, ker ga v bistvu ni ;) Ta barva je od bloggerja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj pa če bi naredili odtis dlani z barvo, pa skenirali odtis?

      Ja, tudi pisava bi lahko bila bolj otroška.
      Kaj takega, pa lahko narediš še srček znotraj. :)
      http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/dolzina-prstov-in-agresivnost.html

      Izbriši
  3. Dodaj očke in prijazen nasmeh na mezinček, da sliko povežeš z imenom. Rjavo bi jaz menjala v oranžno...In strinjam se z že napisanim - pisava ni simpatična, naj bo takšna da omogoča "urejeno razmetanost", morda res ročna otroška pisava.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa tole sem zdaj našla.. se mi zdi ful dobra ideja, ker velika roka, pazi na malo rokico. :)
    https://pinterest.com/pin/141863456982415488/

    OdgovoriIzbriši
  5. naj ti eden od otrok napiše na list, morda pride ven kakšna dobra pisava :) meni sicer ni všeč,preveč pusto, obvezno bolj žive barve, mogoče tudi bolj ukrivljen napis, mogoče tako med dvema rokicama...osnovna ideja pa mi je fajn :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ideja super. Roka prevelika za napis, ali obratno :) se strunjam za pisavo s predhodnicami. Zelo veliko je bolj kjut fontov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je nekoliko prepusto in "preresno".

    OdgovoriIzbriši
  8. Definitino bolj pisano, npr. kar vsak prstek svoje barve! Pa seveda se strinjam, kakšno bolj otroško pisavo, nujno. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Recimo tkole:
    http://alisonimiller.com/the-power-of-play-use-it/happy-child-with-painted-hands-2/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.