sobota, 12. maj 2012

Kakšno jutro!

Sonček sije na moj  računalnik - tako zelo, da sem morala zagrniti zavese.

Mladički se prav mirno igrajo, danes se sploh še niso skregali. 

Kava je topla, ravno prav sladka in diši poleg mojega računalnika.

Moja boljša polovica še spi.

Ta teden sem bila pridna. Več kot pridna. Zato zdaj lahko popolnoma mirno uživam v vikendu. Popoldan gremo na primorsko na rojstni dan - darilca sem že kupila. Toplo bo, tako da bomo lahko oblekli kratke rokave. 

Mezinček je po dolgem času spet že takoj zjutraj dobre volje. Vmes je imel namreč spet tisto nezadovoljno obdobje, ko mu nič ni bilo prav in ko je delal vse prav obratno kot smo mu rekli. No, danes je spet pravi Mezinček.

Tudi punci sta se zbudili relativno pozno (torej šele po šesti) in to dobre volje. Do zdaj se sploh še nista skregali! ;)

Rada bi več pisala. Pa res nimam časa. 
Rada bi pisala lepe stvari - takšne o morju, o otrocih, o veselju in tem kako je vse ok. Pa včasih ne morem. Ker vse ni ok. Je pa dano dejstvo, da če preživimo leto 2012, bomo preživeli prav vse ;) In še pomembneje - danes je tako popolno jutro, da bolj že ne bi moglo biti. Zato sem si poleg dišeče kave privoščila še Gibonnija, ki je postal naša Hvarska glasba. 

Dobro jutro, Slovenija, dobro jutro Hvar. Se vidimo!


2 komentarja:

  1. Dober dan tudi vam vsem skupaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sobota je bila res lepa.
    Še celo večerna nevihta je prav pasala. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.