sreda, 13. julij 2011

Zadnji trenutki

so ponavadi polni dogajanja. Ampak toliko dogajanja kolikor ga imamo pri nas te dni pa že dolgo ne.

O zabavah ne bom več izgubljala besed. Imeli smo jih, zdaj smo se odpočili, pospravili in polno uživamo v vseh pridobljenih novostih, ki jih tako en kot drugi slavljenec raznašata naokoli.

Zobka še nimamo. Mezinček si sicer noč in dan v usta tlači roke, ampak glede na to, da to počne že nekaj mesecev si večjih sprememb na tem področju v teh dneh ne obetamo.

Včerajšnji dan smo preživeli v živalskem vrtu in na "zdravem kosilu", kupljenem v McDrive-u in konzumiranem na parkingu v Mostecu. Otroci so uživali, mamici pa se žal nisva imeli veliko časa pogovarjati. Tako da sva se morali danes še enkrat slišati po telefonu.

Danes dopoldan sem imela namen iti na banko, v lekarno po zaloge za na morje, po rešilni jopič za Mezinčka (priznam, da me je ob ceni spreletelo, ampak mislim, da ga bom jutri kljub temu kupila - cena je bila namreč tako problematična zlasti zato, ker je jopič za večje otroke od njega in mu je malo prevelik). Namenila sem se kupiti tudi darilo za malo prijateljico, ki praznuje v soboto in seveda njeno malo sestrico, da bosta obe kulski in po mamici.
Vmes je jasno kot ponavadi prišla sprememba planov - moja boljša polovica je za nagrado dobil možnost zadnji službeni dan pred dopustom opraviti ponoči. Kar ima sicer svoje dobre, žal pa tudi slabe strani.

Plane smo torej malo spremenili in srečko jaz sem vse našteto po največji vročini /beri ob dveh/ opravila z vsemi tremi v avtomobilu z "bosansko klimo". Hmmm. In to iz čiste trme. No, na koncu smo vendarle v lekarni pustili zajetnih 70, pozabili samo Bepanthen in kupili fensi šmensi oblekici za punčki v soboto (mimogrede, imajo celo majhne pikice ;)).

Jutri me čaka (seveda beri nas štiri) pošta, Hofer (končno imajo točno takšno wc desko kot jo potrebujemo, tako da nam jutri ne uide šoping tam, če ga bom seveda našla, ker tam do zdaj še nisem bila), veterinar (kupiti moram ampule za oba mačka, da ju med našo odsotnostjo ne požrejo bolhe in klopi), iti še v drug Hervis, če imajo mogoče tam manjši rešilni jopič...

Petek je dan za jutranji sestanek za moj bodoči biznis, za trgovino, kosilo pri moji super truper tašči, popoldan pa brskanje po kleti, iskanje še zadnjih manjkajočih pripomočkov in jasno nalaganje na kupe. In delanje kupov. 
Sem povedala, da moram en del teh kupov vmes še oprati? Ne?

V soboto zjutraj vstanemo in še malo pospravimo, potem pa gremo v Bohinj na rojstni dan. Žal bomo morali relativno kmalu iti, ker nas popoldan čaka še nakladanje v potovalke, teh v trugo in prtljažnik, tuširanje in na koncu zgodnje spanje. Okrog pol treh vstajanje, pitje kave, basanje spečih otrok v avto in..... Hvar, here we come.

Vmes  se podobna zgodba kot se bo zgodila meni z mojo službo, vendar v še veliko hujših razsežnostih, dogaja meni ljubemu človeku. Ker bi mu rada pomagala kolikor le morem, se slišiva po desetkrat na dan, delava plane, pregledujeva papirje in kombinirava kako bi jo najbolje odnesel, da bi čim prej in čim manj boleče zapustil praktično potopljeno ladjo. Zelo hudo mi je, ko vidim kako trpi in kako izgubljen je.

Zadnje čase sem dokaj redno mailala, pisala blog in klicala svojo skoraj 88-letno babico. Ta teden sem jo poklicala enkrat. Za dve minuti, da ji povem, da je vse ok, da smo malo v gužvi in da jo pokličem. Nanjo se spomnim milijonkrat na dan, pa me vedno kaj zmoti in dan mine kot bi trenil.

Skratka, dogaja se nam na polno, veliko dobrega, kot vedno pa je vmes tudi kaj slabega. Zato mi ne zameriti, če trenutno malce zanemarjam blog, maile in vse ostalo. Trenutno imam  v glavi veliko zelo različnih seznamov in bolj malo stavkov. Na srečo bo to trajalo največ do... avgusta? :)

Polno takšnih nasmehov v trojni izvedbi pa si obetam do takrat.


Fotografija je avtorsko zaščitena!

2 komentarja:

  1. Uf, uf, uff.. vsaka čast, da v tej poplavi dogajanja sploh kaj uspeš napisati na blog.

    V glavnem, čimmanj stresno kljukcanje opravkov in čimveč lenobnih ali pa aktivnih užitkov na Hvaru!

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti jaz lahko še kaj pomagam?

    Pikaste oblekice...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.