četrtek, 25. avgust 2011

Absolutno zanimivo

se mi zdi dejstvo, da sem zadnje dni neskončno dobre volje.

Kljub temu, da se zaradi vročine ponoči zbujamo.
Kljub temu, da so moji otroci že tako zdolgočaseni, da v tej vročini kadar smo doma, ne vedo več kam naj se dajo in temu primerno meni in med sabo "kravžljajo živčke".
Kljub temu celo, da sem danes zapravila zadnji cent z računa. No, naslednji teden dobim še plačo, tako da je to bolj slab primer.

Danes bomo delale "štrudl". Jagodni in malinov. Kakšen bo, bom še poročala, ker mora Mezinček najprej zaspati. Tudi tega ali naj oboje zmešam ali naredim vsakega posebej, se še nisem odločila.

Včeraj smo punce za večerjo jedle sladoled.

Po novem me namesto Mirene spravlja ob živce Nuvaring.

In danes dopoldan sem kljub vsemu našla nekaj potencialnih učilnic za najem, ki jih bom potrebovala za moj bodoči biznis. In cene so približno take kot sem mislila. Kar je sploh super.

Danes in jutri imamo obiske. In jutri gremo na piknik.

In Sredinčico je njena naboljša vrtčevska prijateljica v soboto povabila na rojstni dan.

He, he, mi je že jasno zakaj sem dobre volje. Danes se moram še malo posvetiti svoji boljši polovici, da se naleze mojega navdušenja in vikend, here we come!




Ko gledam tole svojo fotko bi jo pa lahko kje uporabila za kako ozadje...

4 komentarji:

  1. Kul.

    Kaj so to v ozadju, krekerji? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi štrdl naredila vsakega posebej in s skuto. Poročaj.

    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  3. Neskončna, verjetno. Važno, da je vino zraven. Čeprav trenutno se nagibam bolj k sangrii ;)

    Anita, en mešan, drugi jagoden. Meni je jagoden ljubši, ker je manj kisel :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmm.Ja maline so dobre v kombinaciji s skuto, ker jim pobere kislino. Enga takega imajo v Hoferju. Res dobrega. Ali pa rabarbara s skuto. Je tudi odlična.

    Jagodnega še nisem delala. Sveže ali zamrznjene?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.