sreda, 21. december 2011

Dopust

Danes se je pol prisilno začel moj dopust. Kar pa ne pomeni, da mi ne paše :)

Ko sem zjutraj spila prvi požirek kave, mi je postalo slabo. Res slabo. Potem se je kmalu zbudila Palčica in tudi njej je slabo. Že cel dan.

Na srečo imam taščo, da je pazila punci (Sredinčica je namreč želela ostati doma, da bo "pomagala Palčici, ker je revica bolna"), da sem kljub temu lahko šla na dogovorjeni sestanek. Potem je Sredičnico, ki je seveda popolnoma zdrava peljala še na izlet na Jošta. Da sva midve vendarle lahko vsaj malo počivali.

V bistvu pa sem tako in tako nameravala današnji dan, odštevši sestanek in kavo z Zofijo, nameniti pripravam na božič (kupiti manjkajoča darila in jih zaviti). Nič hudega, pa jutri.

Tale komad pa se mi danes že od dopoldneva rola v glavi:

2 komentarja:

  1. Očitno je danes tak dan. Dve od treh kolegic s katerimi sem govorila danes imajo otroke doma in tudi Reneja kuha vročina.

    SE bomo pa crkljali in kuhali in pekli. Aja, in jedli. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Spoštovani gospod / gospa,
    Potrebujete posojilo? Nudimo majhna, srednja in velika posojila za hitro garancijo po stopnji 3% na leto. zainteresirane osebe naj se obrnejo na mene za več informacij in prošenj v (finanerlibertycapitals@gmail.com) ali whatsapp +1 (207) -408-7564 območja oskrbe prebivalcev.
    Vaše povratne informacije so dobrodošle!
    Hvala.
    Prijazni pozdravi!

    Kayla Abubaker
    Kreditne vrstice Velikega zidu

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.