četrtek, 8. december 2011

Sosledje

Poznate to besedo?

Včasih nam gre vse narobe. Včasih pa se zgodi kaj takega, da gre vse prav.

Zadnji tedni in dnevi so precej podobni neprestanemu dirkanju, kopičenju seznamčkov (tudi kljukic na srečo), 24 urnemu premišljevanju kaj vse je treba še postoriti do januarja in še marsičesa, česar se načeloma na blogih ne razlaga.

Ko se nabere vsega preveč, pa v najhujši krizi prileti moja super truper tašča in nama finančno priskoči na pomoč.

Potem pokličem, da bi rezervirala karte za balet, kjer bo plesala Palčica in dobim sedeže v drugi vrsti (pa še cene niso dvignili).

Sredinčica danes zjutraj skače do stropa od veselja, ker se je spet v vrtec vrnila njena prijateljica Ana, da jo bo lahko povabila na Palčičin rojstni dan.

Mezinček ponosno odkoraka v vrtec in mi pošlje poljubček.

Končno podpišem pogodbo o moratoriju na svoj kredit, kar pomeni, da bom do maja naslednje leto mirno spala. Vsaj kar se kredita tiče.

Potem dobim notarja, ki mi je pripravljen vse za ustanovitev pripraviti preko maila, da ne bom po nepotrebnem letala naokrog. In na prijazno gospo, pri kateri bom najemala predavalnice.

Na spletu najdem goro priročnih datotek, ki mi bodo olajšale velik del priprav na predstavitve. Sestra mi po mailu pošlje nekaj novega, kar bom potrebovala, pa tega še ne vem. Prijateljica objavi novičnik in v njem je moj zavod.

Današnji dan se je lepo začel. Naj se tako tudi nadaljuje.


foto: svet-je-lep.com

2 komentarja:

  1. Tako bo bjo:) Čin!

    IN krasno fotko si dala zraven. Obožujem sončnice. Enkrat sem bila v Franciji z nekim fotografom. Pravzaprav dvakrat, dve leti zapored. Tam so cela polja sončnic. Imam nekje še njegovo profi fotko. Madona, za na steno je:)

    Komaj čakam jutri. :))

    Petra

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.