ponedeljek, 19. december 2011

Nadaljevanje

Spanje je najboljše zdravilo za veliko bolezni. Tudi za pomanjkanje samozavesti.

Nedeljo smo po dolgem času preživeli doma in sami. Cel dan smo počivali, jedli in uživali, zjutraj sem se naspala jaz, popoldan še moja boljša polovica. Mezinček je dnevno spanje potegnil na kar tri ure in pol.

Palčica je za rojstni dan dobila komplet za pletenje. Ker sem v času srednje šole celo pletla (sicer se nisem spomnila kako to gre, ampak po priloženih navodilih sem kar hitro ugotovila), sem poskusila in ugotovila, da uživam. Nič mi ni bilo treba misliti. Šefica mi je cel vikend dala mir. Tako sem Sredinčici "naštrikala" torbico, danes zvečer bom, upam, dokončala še tisto za Palčico. Odločila sem se - kupila si bom pletilke in volno. Ker me pletenje neskončno sprošča. Takrat ne mislim na NIČ. Kar je zelo redko.

Po dolgem času sem se naspala. Ne rečem, da bi lahko spala še nekaj dni skupaj, pa vendar. Naspan in skuliran lahko zadeve vidiš veliko drugače kot sicer.

foto: vodne-postelje.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.