torek, 11. oktober 2011

DDV

Danes skušam ugotoviti kaj strašno pametnega na tem področju.

Marsikaj sicer že vem, nekaj pa mi kljub temu ni jasno. In jaz ne bi bila jaz, če ne bi vprašanja naslovila kar na DURS. Verjetno bo trajalo vsaj dva tedna, preden bom dobila odgovor. Ampak nič zato, lahko počakam.

Vmes pa se bom še kaj pametnega naučila o DDV.

Za konec naj povem še eno anekdoto na temo DDV.
Ko smo pred kar precej leti sedeli v pizzeriji (z mojo boljšo polovico sva ravno začenjala svojo skupno pot), smo prosili za račun. Ko ga je mlad natakar končno prinesel in povedal ceno, mu je moja mlajša sestra odgovorila: "Koliko je pa brez DDV? Veste, jaz ga ne priznavam in ga ne bom plačala."
Hehe, morali bi videti njegov obraz. Na koncu je bilo seveda polno smeha na to temo in še danes se nasmejim, kadar se ga spomnim. Ker mislim, da je bil prepričan, da ga čisto zares ne bo plačala :)


foto: bovha.si

1 komentar:

Hvala za komentar.