četrtek, 27. oktober 2011

Odziv

Danes se mi je spet zgodilo nekaj nenavadnega. To, da sem na seminarju, kjer so predstavljali računovodske storitve za podjetnike veliko spraševala, ni nič nenavadnega. Počutila sem se pravzaprav kot kakšna zapiflana šolarka z neskončnimi zalogami računovodskih vprašanj, pa sem na koncu kljub temu ugotovila, da jih kar nekaj sploh nisem uspela zastaviti.

Tisto kar me je razveselilo in mi spet dalo nov zagon je bil odziv gospoda, vodje centra, ki se ukvarja s temi zadevami in je del obrtne zbornice, po končanem seminarju. Vprašal me je namreč s čim točno se nameravam ukvarjati. In zakaj pravzaprav zavod. Ko sem mu razložila, me je vprašal ali sem že kaj premišljevala o sodelovanju z njimi. Ker se mi je to v tem mesecu zgodilo že drugič (od dvakrat, ko sem o svojem delu govorila s tretjo osebo), da mi je nekdo vnaprej ponudil sodelovanje, sem odkorakala od tam najmanj pol metra višja kot sem tja prišla.

Vesela sem. Ker to samo dokazuje, da je moja ideja ne le dobra, pač pa odlična. In še nekaj - gospod mi je ponudil še eno alternativo, o kateri doslej še nisem premišljevala, širi pa krog mojih potencialnih strank.

Ko bom začela, si bom omislila še takšnole igračko ;) Razen, če mi jo prej prinese Božiček.


foto: enaa.com

1 komentar:

Hvala za komentar.