torek, 25. oktober 2011

Ribice

Včeraj zvečer sem se spet spravila preurejati izgled svojega bloga. Sicer sem potem naknadno ugotovila, da imam enako ozadje kot moja soseda Evy, ampak sem se kljub temu odločila, da ga obdržim.

V procesu spreminjanja sem se po dolgem času tudi odločila, da se poslovim od svojih ribic. Ko pa sem rezultat pokazala svoji boljši polovici, me je razočarano vprašal kje so. Da jih on vsakič hrani, kadar je na mojem blogu. Iskreno? Prvič sem slišala, da se da te ribice tudi hraniti :)

Kot vidite so se torej ribice vrnile na svoje mesto. Kot prej jih je pet, samo da zdaj so različnih barv - dve za naju in tri za najine mladičke. Toliko, da boste vedeli :)

foto: citypark.si

3 komentarji:

  1. Ja, jaz sem tudi pred kratkim opazila, da se jih da nahranit. In od takrat redno dobijo nekaj drobtinic tudi od mene. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, moje ribe bi zaradi tega verjetno že crknile. Nisem imela pojma...

    So mi pa všeč barve, Olivija:)In pisava.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežka, tudi moje bi že crknile, če bi jih bilo res treba hranit :) Jaz jih namreč nisem eno leto ;)

    Anita, hvala, da si jih ti :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.