petek, 7. oktober 2011

Vreme

je en hudič, zlasti ko ugotoviš, da ti zaradi megle vrže ven internet. Že v drugo danes.

Resda imam dela čez glavo, tudi takega, za kakršnega ne potrebujem interneta - pa vendar. Očitno si bo treba organizirati tudi plan B.

Včeraj pa sem odkrila prednosti tistih samolepilnih listkov, ki jih ponujajo Windowsi 7 (naj povem, da o programih nimam pojma, tako da je možno, da obstajajo tudi v kakšni drugi različici). Zdaj je moje namizje polno teh listkov, na katerih piše kaj vse moram narediti. Mislim, da mi je šele zdaj jasno koliko dela me še čaka preden bom v resnici lahko začela.

Očitno bo počasi tudi treba zagnati centralno. Je pa lepa sprememba, da je doslej še nismo (ker smo na gorenjskem, ne morem ne dodati koliko denarja smo prihranili ;)). Bunde so danes zjutraj našle svoje mesto na obešalniku. Okna sem zjutraj zaprla takoj, ko sem se vrnila iz vrtca in šole.

Ja, začenja se tista prava jesen. Z meglo in dežjem. In zimo, ki prihaja za njo (mimogrede, sovražim zimo).

Ampak v resnici imam res rada jesen. Kljub vremenu. Ker se samo tako naučimo ceniti sončne in tople dni.


foto: svitanok.si

2 komentarja:

  1. Res smo imeli lepo vreme doslej. In verjetno ga še ni konec. Sel gledala slikice od lani, ves september smo bili v brezrokavnikih in rutkah, letošnjega pa v kratkih rokavih.

    Nam je pa včeraj elektrike zmanjkovalo. Saj comp ni crnkil, je bil napolnjen, "ruter" pa je... Bah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja čudovito je bilo. In verjetno prvič, da sem si že kar malo želela ohladitev. V stanovanju je še vedno vročih 24 in pol. Zunaj pa na soncu prevroče za dolge, v senci pa premrzlo za kratke. Nič čudnega, da smo vsi smrkavi.

    Meni je zima tudi čisto všeč, če je le jasno. Če je sonce je tudi mraz komot prenašat, če je pa mrčasto je pa zoprno. Letos bova lahko z Enejem spet smučala. Jej bo fino. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.