četrtek, 15. marec 2012

Kaj narediš?

Ok, nekaj časa se smiliš sam sebi. Pa jokaš. In se prestavljaš po dnevni sobi kot kup nesreče. Nenamenoma zajokaš, kadar te kdo vpraša kako si.

Ampak Sredinčica je še vedno doma. Čeprav nimam bogvekoliko dela te dni, pa ga nekaj vendarle imam. 

Potem se zjutraj privlečeš domov in se lotiš najnujnejšega. Začneš pri prispevku za radio, ki ga bomo posneli popoldan. Ko se zatakne, poješ čokolado in na silo nadaljuješ. Potem steče in prispevek je pripravljen, da ga popoldan posnamemo.

Ok, prva točka je opravljena. Kaj pa zdaj? Potem me razvedri  klic moje sestre, ki pravi, da moram iz svojega bloga narediti knjigo. Tako za poletne dni. :) Zakaj pa ne, pravzaprav? Do zdaj se je nabralo kar nekaj teksta.

Potem se spomnim, da bo jutri v Gorenjskem glasu objavljen moj prvi članek. Prvi ever. 

Danes bom po dolgem času kuhala kosilo. Ker moja boljša polovica odhaja že v nedeljo, jih bom potem tako in tako kuhala vsak dan. Bljak. Sovražim kuhanje. Škoda - ker imajo moji otroci namreč zelo radi hrano.

Kaj narediš? Nič ne narediš. Življenje gre naprej - s tabo ali brez tebe.  Ne, nisem ok. Ne vem še kaj bom naredila in kam krenila. Sem pa v enem kosu, zdrava sem, obkrožena z družino, ki me ima rada in me potrebuje. In če nič drugega imam vso pravico, da sem in tja klecnem, se zjokam in si za premislek vzamem nekaj dni.





4 komentarji:

  1. Vem, da ni spodbudne besede, ki bi te dvignila navzgor in vem, da so takšna stanja lahko hudo moreča. Vem, ker smo nekateri bili v takem zosu in ni lahko. Mogoče pomaga, da nisi sama. Da nisi edina. Pa da so zmage. In ukinjen limit SO WHAT, minus na računu, vse boš sanirala...boš, boš, boš.

    Dejmo punca, glavo gor, hrbtenico pokonci, trebuh not.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj narediš? Tisto kar instinktivno čutiš, da je prav.

    In kot pravijo, zmagovalec ni tisti, ki mu s prve rata. Zmagovalec je tisti, ki se pobere, ko doseže dno.

    Pa še ena pametna, ki sem jo pred dnevi videla na Pinterestu:

    You're in hell?


    Keep running. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.