ponedeljek, 26. marec 2012

Norice

Ja, dvakrat smo jih že imeli. In zdaj jih imamo tretjič.

Hecno. Ko jih je imela Palčica, sva morali k zdravniku, pa še ta ni bil prepričan, da je to to, ker je imela le tri. Pri Sredinčici to sploh ni bilo vprašanje, saj jih je imela vsepovsod - še tam, kjer naj bi jih načeloma sploh ne bi bilo.

Pri Mezinčku sem danes poklicala k pediatru, da ga naročim na pregled, saj jih ima predvsem po rokah in nekaj po nogah. In mi razložijo, da so to norice in naj pridem sama po recept, ker razsajajo v njihovem vrtcu (kar sem že vedela). Skratka, naju ne rabijo videti. Tudi prav. Ker sva bila zadnje čase tolikokrat tam, da bi naju lahko zamenjali za pohištvo. 

Torej imamo norice. Kar pomeni, da bomo še veliko bolj kombinirali kot bi sicer. Na srečo mi tašča te dni zelo pomaga, tako da mislim, da bomo vse speljali po planu, kolikor se bo le dalo.

3 komentarji:

  1. Hvala bogu za tašče in mame in none in nonote, ki priskočijo na pomoč. Kaj bi brez njih.

    Mezinčku pa hitro okrevanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je. Če ne bi bilo nje, bi morala odpovedat prav vse nastope (štiri, brez Mezinčkovega, na katerega tako in tako ne moremo). Tako bomo pa skombinirali tako, da bo najbolj prav.

      Izbriši
    2. Zelo vesela sem, da vsaj enkrat berem lepo o taščah.Hvala .

      Izbriši

Hvala za komentar.