četrtek, 1. marec 2012

Lastovka

"Že res, da ena lastovka še ne prinese pomladi. Začetek pa je vendarle in prvim uspehom bodo sledili še drugi. Lahko ste ponosni nase, vaše trdo delo se obrestuje." (moj današnji horoskop)

Lastovke še ne prinašajo pomladi, prinesejo pa voljo in veselje. Padla je PRVA prijava. Prva. Ever. Zato sem vesela. Ne vesela, navdušena. Samo zaradi te gospe se bom odpeljala v Idrijo in nazaj.

Končno me je poklicala novinarka z Dela, da mi danes pošlje svoj članek in da jutri pride fotograf, da me bo slikal (nad tem sicer nisem navdušena, ker nisem preveč fotogenična oseba, ampak vzamem lepo v zakup).

Jutri imam sestanek na Zvezi svobodnih sindikatov. 

Lastovke mogoče res ne prinesejo pomladi, mogoče pa pomlad prinaša lastovke ;)

foto: iz knjige Živalske selitve, založba Didakta

2 komentarja:

Hvala za komentar.