ponedeljek, 5. marec 2012

Trema

Priznam. Danes sem posnela prvi telefonski recimo mini "intervju" za  primorski radio. 

Raje ne povem kakšno tremo sem imela. Še zdaj se mi tresejo roke. Nekajkrat se mi je popolnoma zapletlo. Še sreča, da bo prijazna moderatorka zmontirala.

Tako da se kdaj in kje bo, raje ne bi preveč hvalila. Sem pa kljub temu prosila, da mi pošljejo posnetek.

foto: Reuters

3 komentarji:

  1. Jaz sem pa slišala. :)

    Fantastična si bila. Računam, da bo jutri učilnica polna! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, jaz sem tudi slišala. Pa ne vem, če so ljudje sploh razumeli kaj sem hotela povedat :)
      Ampak sem se pa spet nekaj novega naučila - prvič, da bom hotela naslednjič vprašanja vnaprej, da se pripravim - drugič, da bom govorila bolj počasi in tretjič, da vaja dela mojstra.

      Izbriši
  2. Spomni se moje okrogle mize. Pa ne pozabit, da jaz sem dejansko včasih delala na radiu:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.