četrtek, 29. marec 2012

Še eno noč

Samo še eno noč bom spala sama :) Če to ni dobra novica! Samo še eno noč in za nekaj časa bomo spet kompletni.

V bistvu česa več kot to niti nimam napisati. Mezinček bo doma do konca tedna, torej je moja sposobnost delati ali kaj dejansko tudi narediti bistveno omejena. V bistvu večino dneva pospravljam - za njim in za puncama. Kuham, perem perilo, zvečer pa potem premišljujem in študiram zakone, ki se tičejo vrtcev. Do takrat seveda, ko me pokliče moja boljša polovica.

Tako ta teden tečejo moji dnevi. Dopoldan Mezinček, popoldan še punci. Dolgčas mi res ni. Se pa veselim ponedeljka, da bom lahko dejansko spet kaj naredila (beri: podpisala najemno pogodbo, se šla zmenit za dvorišče, pripravila dokumentacijo...)

Me je strah? Ja. Po vsem dogajanju zadnje mesece se mi to zdi popolnoma razumljivo. Me skrbi, da me bodo nat...? Tudi. Ampak tudi to se mi zdi razumljivo, zlasti po zadnjem dogodku. Pa vendar - do zdaj je sosledje dogodkov kazalo, da grem v pravo smer. Mogoče bi zato morala bolj zaupati. Ali pa samo tako zelo pogrešam svojo boljšo polovico in njegov optimizem :)

No, vmes ko tole pišem, sva z Mezinčkom prebrala že šest knjigic. Ja, tudi tega se veselim v naslednjem tednu - da bom eno stvar lahko naredila naenkrat in do konca (ne v dvanajstih delih, da na koncu ne vem več kje sem začela in kje končala - nekako tako, kakršna je tale objava :)))



3 komentarji:

  1. :)

    Jurija Murija v Afriki pa znam čisto na pamet. Še interpretiram zraven, da je bolj napeto:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz :) No, na pamet ga še ne znam. Mi ga je pa res kul brat - kaj ko bi prišli z Miniko k nama? Ti interpretiraš Jurija Murija, jaz se pa javim in pospravim kuhinjo za najinima razturatorjema?

    OdgovoriIzbriši
  3. Juri Muri je zakon!!!

    Jaz tudi samo še pospravljam. Ni ga konca. Mogoče bom začela prakticirati to, kar so prakticirali bivši lastniki našega stanovanja. Ena ponev za vsak dan v tednu. Flik v lijak, ali banjo, ali škaf... :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.