torek, 27. marec 2012

Vam je kaj znano?

"NAJAVA DOGODKA ZA TAKOJŠNO OBJAVO

Koper, 26. marec 2012

BREZPLAČNA DELAVNICA »KAJ PA MOJE PRAVICE NA DELU?«

Karierni center Univerze na Primorskem Koper (KCUP), katerega soustanovitelj je
Študentska organizacija Univerze na Primorskem, v sodelovanju z Zvezo svobodnih
sindikatov Slovenije organizira brezplačno delavnico »Kaj pa moje pravice na delu?«,
na kateri bodo predstavili pravice in obveznosti, ki izhajajo iz Zakona o delovnih
razmerjih.

Na delavnici »Kaj pa moje pravice na delu?«, ki se bo odvila v sredo, 28. marca 2012,
ob 17.00 uri v veliki predavalnici Fakultete za management v Kopru, bodo udeležencem
preko praktičnih primerov predstavljene različne vrste pogodb o zaposlitvi ter obveznosti ter
pravice, ki izhajajo iz le-teh. Delavnico bo vodila ga. Andreja Toš Zajšek, pravna svetovalka
Zveze svobodnih sindikatov Slovenije in nekdanja predsednica delovnega in socialnega
sodišča v Ljubljani.

Zaradi omejenega števila mest se je na delavnico potrebno predhodno prijaviti. Prijave
zbirajo na e-naslovu: info@kcup.si ali številki 030 696 228 do zapolnitve mest oz.
najkasneje do torka, 27. marca 2012.

Več informacij o dogodku:
Elvis Bašanović, direktor
Kariernega centra Univerze na Primorskem Koper
GSM: 040 510 205
e-mail: elvis@kcup.si"

Znano? Meni zelo. No, to je nastalo iz mojega sestanka z Zvezo svobodnih sindikatov in tistimi, ki jim je moj "prijazni" sogovornik posredoval moje gradivo.

Nimam komentarja. Fuj in fej, da morajo sindikati krasti tuje ideje. Bah!

6 komentarjev:

  1. Ne sme ostati pri fuj in fej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me je pa kap, ko sem vidla. Resnično me je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bolano...in gospa bo spravila "čuka" v žep...Povej jim svoje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Groza :(( o slovenskih sindikatih (katerihkoli) itak ni vredno izgubljati besed!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne morem verjeti?
    Kratko malo so kopirali?
    Glej da boš ukrepala, v cajtnge jih daj? A maš kej vez?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.