petek, 25. marec 2011

Materinski dan

Danes sem dobila najlepše darilo na svetu in sicer od moje velike Palčice.

"Moja mamica                                                                   

Mamica, imam te zelo rada. Vesela sem, ker me imaš rada. Všeč mi je tvoj nasmeh, ko pridem domov. Rada imam, če me potolažiš, če se udarim. Vesela sem, ker mi kupiš darilca. Vesela sem, ker si prijazna do mene. Rada vidim, da me pobožaš. Všeč mi je tvoje kosilo. Všeč mi je, da mi pomagaš pri nalogi. Zelo te imam rada in vesela sem, da te imam.

                                                                                                          tvoja Palčica"

Vse to lično okrašeno in nalepljeno na rdeč papir. 

Prvič sem od ganjenosti potočila solzico ali dve. 
Kdor se bo v naslednjih mesecih oglasil na obisk, bo imel čast ta čudoviti izdelek videti v okvirju na steni najine bodoče nove spalnice. Kljub temu, da bo barvno pravzaprav izven koncepta.





In da bi bil dan še lepši, sem dobila tudi pošto, da sem prvič v življenju dobila nagrado v neki nagradni igri. 
Naj bo tudi naslednji materinski dan tako kičasto lep.

Vesel materinski dan želim vsem mamicam in očkom!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.