sobota, 26. marec 2011

Maybe I...

Ko sem se poročila, si nisem bila všeč. Od svoje poroke nisem imela pol toliko kot bi lahko imela.
Zato sem sama sebi obljubila, da  se bom ob deseti obletnici  ponovno poročila - zase, za svojo dušo, tako kot mi bo všeč, da bom sama sebi lepa, da se bom posvetila nama, tistemu, kar predstavljava, tistemu kar sva in tistemu kar sva skupaj ustvarila.

Najina deseta obletnica se bliža s svetlobno hitrostjo, žal pa najino finančno stanje ni v stanju, ki bi omogočalo tak podvig. Zato sem si zaželela - na najino 15. obletnico, septembra 2017 se bova zase in v družbi tistih, ki so del najinega življenja, poročila ponovno. Zase, s svojimi besedami, svojim obredom bova proslavila najinih 15 let. Najine tri čudovite otroke. Najina skupna leta, smeh zvečer v postelji, ko ne en ne drug ne premoreva dovolj energije za seks... Naju, ki sva se... kar zgodila. 

Želim si, da bi to mogla deliti z vami že prej, ampak bolje pozno kot nikoli.


Ljubim te, srček moj. Nikoli ne bi bila kar sem brez tebe.



ps .- Zdaj pa ponovno preberi to objavo, ko igra....

1 komentar:

Hvala za komentar.