torek, 13. november 2012

Namig

Se vam je že zgodilo, da ste pomislili, da ima neka zadeva, ki se je zgodila (pa čeprav vam ne všečna) globlji namen?

Meni se je to zgodilo pred dobrim tednom. Ko se je zadeva čisto nepričakovano odvila, sem pomislila, da je tako bilo namenjeno. Kje je kleč tega dogodka, mi sicer ni bilo jasno, je pa zato postalo jasneje danes, ko sem se, v pristnem slovenskem veselju, da se to (še) ne dogaja meni, ampak moji konkurenci, oddahnila. Ker če bi se to danes zgodilo meni, bi me podrlo.  

Včasih je potrebno tako malo. En (1) dober, lep dan. En prijazen nasmeh. En namig, da bo še vse v redu. (In (vsaj ena) dobro prespana noč, seveda ;))




1 komentar:

  1. Pravzaprav se mi je zgodilo... nevšečno z globljim pomenom mislim... Do smrti sem povozila pešca. Sem pa rabila več let, da sem se sestavila (čeprav po 2 letih sodno oproščena krivde) in ugotovila, kaj mi je to prineslo globljega (tako ali tako se je zame spremenilo takrat vse). Meddrugim brez te prometne nesreče skoraj zagotovo ne bi bila poročena (srečno) s svojim možem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.