torek, 16. avgust 2011

V dobrem in v slabem

Načeloma se s svojo boljšo polovico dobro razumeva. Jasno se sem in tja sporečeva in v čem ne strinjava, ampak to ravno ni kaj takšnega, da bi resneje motilo morje po katerem pluje najina barčica.

Je pa za nama en absolutno čuden vikend. Mogoče je svoje prispevala še polna luna, ker še po štirih dneh ne vem zakaj točno sva skregana. Pa ne ravno skregana, izogibava se (en ali drugi) vsakršnekoli nepotrebne komunikacije. V bistvu se skregala sploh nisva.

Ugotavljam, da sovražim takšne dni. Če bi najino življenje stalno izgledalo takole, mislim, da sem raje sama kot da bi dan za dnem poleg sebe imela nekoga, ki mu je težko biti z mano.

Skratka, v dobrem in v slabem. Včasih obstaja kak pameten razlog za slabše dni, včasih tudi ne. Je pa smiselno ne pobegniti prav vsakokrat, ko pride slabše obdobje, kajne?

foto: kata.si

Za konec dodajam še najina današnja horoskopa:

Moj pravi: "Vaš partnerski odnos potrebuje temeljito prenovo. Zberite pogum in načnite to temo. Pogovorita se in se soočita z vprašanji, ki vam že dlje časa rojijo po glavi. "
In njegov: "Vaše misli se bodo zjasnile. Vaš trud pa bo osredotočen predvsem na vaše ljubezensko življenje. Začeli ste se zavedati, da sta varnost in stabilnost za vas nujni."
Zanimivo, kaj?

3 komentarji:

  1. Tudi jaz sem imela podoben vikend. Ja, ko razmišljaš o tem, da bi ti bilo bolje biti sami z otroci, kot pa takole...ampak itak ne, samo pomisliš na to. Bežijo pa samo zajci ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridejo tudi taki dnevi, ja. Potem vsaj znamo ceniti tiste, lepše.

    OdgovoriIzbriši
  3. He, he.. očitno je bil včeraj tak dan. :)
    Meni je moj povedal kdaj vse mu težim.
    Kar se mene tiče ga samo vprašam. :)

    Sva se pa včasih bistveno več kregala kot zdaj. Potem sem pa ugotovila, da res ne vem kaj mu težim za vsako neumnost. Zdaj niti ne vem več katere stvari so bile tiste, ki so me tako motile. So že morale biti pomembne, ni kej. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.