sreda, 31. avgust 2011

Koma

Pa je prišel naš zadnji dan počitnic. Žal se ne začenja po planu - mali Mezinček je noč več ali manj prebedel (beri, se zbujal skoraj vsako uro) brez očitnega razloga.

Po dolgem času je za mano noč kot pred kakšnim letom, in ja, EMŠO se mi pošteno pozna. Mislim, da delujem na zadnje atome moči, roke se mi tresejo in kava niti malo ne pomaga. Eno leto je vesolje razlike.

Absolutno nesposobna sem razmišljati, kaj pametnega delati, mislim, da bom celo za kuhanje kosila uporabila intelektualni minimum in v lonec vrgla makarone z vnaprej pripravljeno omako.

Treba bo sicer še v trgovino, štuširat mladičke in jih pripravit na prvi šolski dan, spakirat nahrbtnik za vrtec, v kleti me spet čakata poln pralni in sušilni stroj. Skrajno fino bi bilo še, če bi šli v knjižnico in se imeli fino.

Če bom našla kje kakšen atomček moči...


foto: bibaleze.si

4 komentarji:

  1. Kaj pa kofe, si ga že spila? Se mi zdi, da bo šlo vse po planu, potem boš pa kmalu lažje zadihala:) Preveč kičasto bi bilo, če bi bil zadnji dan idiličen:)

    Aja, ne pozabi, da morajo Mezinčku zrasti še ostali zobki:)

    Tudi mene danes bolijo podočnjaki, če ti je kaj v tolažbo. Comp sem zaprla ob pol enih in z eno otroško prekinitvijo spala pet ur.

    Sem se pa dobremu počutju v zahvalo odpovedala delu od doma, se lepo oblekla, našminkala in odjadrala v prestolnico. Tukaj s podočnjaki do tal namreč sploh ne deluješ kot zombi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes je en tak dan. Očitno.
    Jaz sem tudi ponoči dojila med spanjem, kar se mi zelo redko zgodi.

    Verjetno je tako kot zjutraj ko ura zvoni. Ko bi samo še pet minut spal. Zdaj bi pa samo še en dodaten dan počitnic, ali pa dva, da bi bil vmes še vikend.

    Aja, pa v ponedeljek je bil tudi tak dan. :) Je naša cela familija prespala celo popoldne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mogoče so pa zobki pri Mezinčku? :)))
    Vsaj peklensko vroče ni....

    OdgovoriIzbriši
  4. Verjetno so res zobki ja. Samo ti zobki so bili krivi že za tooooliko stvari!! :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.