torek, 9. avgust 2011

Dejstva

  1. Počitnice na Hvaru smo preživeli v odlični družbi. Upam, da bodo tudi naslednje leto takšne.
  2. Po vrnitvi domov smo naš zadnji dopustniški teden prav tako preživeli v dobri družbi.
  3. Starava se. Če greva pozno spat in ga prej še malo preveč popijeva, naslednji dan trpiva peklenske muke. In še dan potem.
  4. Bliža se šola. Kupili smo namreč najlepšo šolsko torbo ever. Še mene mika, da bi odkorakala nazaj v šolske klopi, ko gledam Palčico kako se veseli pouka.
  5. Na Hvaru sem pridelala tri kilograme.
  6. Trije kilogrami so odveč.
  7. Danes bomo kuhale brokolijevo juho s kuskusom.
  8. Ob takem vremenu ima človek občutek, da je že jesen.
  9. Mezinček v primerjavi s puncama v tej starosti ogromno govori (tudi povezuje besede recimo:" Mama papa." (mama gre papa)), nima pa nobenega zoba in še ne hodi.
  10. Sredinčica je čez noč osvojila vse črke, ki so ji delale težave - L, R, S, C.
  11. Palčica plava kot ribica.
  12. Varstvo v Kranju je mogoče dobiti (privat), ampak je drago in ne vem ali si ga bova, ko bom jaz brezposelna sploh lahko privoščila.
  13. Obeta se nam prav fin vikend (menda bo tudi vreme lepo).
  14. Mezinček se je zaljubil v očija :)
  15. Zelo malo po sili razmer, predvsem pa ker mi je situacija z mojim projektom dala vetra v pravi smeri (torej bolj k tistemu kar sem jaz in manj tistemu kar je dobra ideja, ampak žal ne moja) razmišljam v novi smeri. Delno sicer podobni prejšnji, ampak takšni, ki bo bolj jaz.
  16. Včeraj sem poskušala Mezinčka dati spat samo enkrat. Poskus neuspel, tako da danes že spi prvo rundo.
  17. Mezinček potrebuje fantovske igrače. Zjutraj je vstal in našel edini, ampak res edini avtomobilček, ki ga premoremo. Sem ga morala posneti, tako zavzeto ga je potem vozil po dnevni sobi, po kavču, celo po Sredinčici in zraven oponašal njegov zvok. Geni?
  18. Igram se z mislijo, da bi nadaljevala študij. Potrebujem samo še 3000 eur. Na leto.
  19. Jaz sem za kak fin piknik. Pa vi?

Takole smo praznovali Mezinčkov rojstni dan na Šćedru...

3 komentarji:

  1. Super.

    Dober tek danes. Dobra ideja za juhico. Boš napisala na blog recept, ko boš imela čas?

    Kaj bi pa študirala? Jaz bi tudi. Ampak je stvar, ki sem si jo želela, lani padla v vodo in tudi doma podpore (moralne) nisem imela. Zdaj pa imam toliko drugih načrtov, da je tudi motivacija izpuhtela. Katero smer imaš v mislih?

    Lepo te pozdravljam.)

    Pikniki so kul.

    OdgovoriIzbriši
  2. Helou obema, Neskončni tudi (sm končno pogruntala, kdo je, hehehe, sm dolg rabla ane? ;)
    Pikniki so kul -takoj pridemo na kakšnega, če ga organizirate! :)
    Lepo vaju je brat! papa,M

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.