petek, 19. avgust 2011

Juhuhu!

Ker še kar čakamo, da se Mezinček zbudi, da gremo v knjižnico, mi ostaja nekaj minut, da na hitro sporočim dobro novico.

Juhuhu zato, ker grem danes zvečer po doooolgem času sama ven in to v absolutno zmagovalni ženski zasedbi. Da bi bilo to še malo bolje, bom oblekla svojo fensi šmensi novo črno oblekico, ki mi jo je kupila moja super truper tašča in gremo v center Ljubljane. Mislim, da ga tam nisem žurirala že olala časa! Časi namreč, ko sem bila tam kot pohištvo so že davno minili.

Verjetno bom do večera, ko se bom morala odpraviti preživela še kar nekaj krizic, ker se mi ne bo dalo, pa ker se mi bo zdelo, da nisem dobolj lepa... ampak v resnici komaj čakam na kulsko družbo, kak sladek koktejl in čvek, čvek, čvek!

Hihi in obvezna priprava - lakiranje nohtov! ;)

Juhuhu, drage moje! Danes je naš večer!

foto: spoznaj.si

1 komentar:

  1. Upam, da nisi popustila krizicam in ste imele en fenomenalen večer.
    Jaz si grem pa zdaj vsaj nohte nalakirat. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.