nedelja, 21. avgust 2011

Pa ga imamo!

Prvi zobek je danes dokončno prebil malo dlesen :)

Ker smo ga čakali kar nekaj časa, smo zelo veseli - posebej jaz. No, pa mali Mezinček tudi. Zvečer si je namreč z neskončnim veseljem prvič umil "zobek" :)


foto: madagascar.jam.si


2 komentarja:

  1. Jeej, mezinček dragi...
    zdaj ti pa lahko povem pesmico, ki sva jo midva z Enejem sestavila in jo še sestavljava ko umivava zobke. Gre pa tako:

    Miška, miška je prišla,
    da bi vzela zobeka.
    Jaz pa zobeka ne dam,
    ker umivam ga vsak dan.

    Miška, miška, pojdi stran,
    jaz ti zobeka ne dam.
    Moji zobki so vsi beli,
    lepi čisti in bleščeči.

    Zdaj pa jriš na korenje in jabolka. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem že z morja pisala, pa objava komentarja očitno ni uspela: ČESTITAM!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.