sreda, 24. avgust 2011

Razno

Neverjetno, našli smo likalnik. Nič več in nič manj daleč kot v sosednjem predalu od tistega, kjer bi moral biti. V izgovor naj povem, da je bil omenjeni predal skrit za mizo.

Danes gremo punce popoldan v kino gledat Smrkce. V mesto, da bo še malo bolj kul. In na sladoled, jasno. Kljub temu, da bi jaz lahko izgubila še dva. Kilograma namreč.

Popoldan imam zmenek na Zavodu za zaposlovanje, da vidim koliko možnosti imam dobiti subvencijo za samozaposlitev.

In kolikor sem neskončno vesela, da imava zdaj spalnico v najhladnejši sobi v hišici, je zadnji dve noči tudi pri nama vroče, tako da se zbujam okrog pol dveh. Mislim, da bomo danes prav vsi spali z odprtimi vrati.
Pa imamo poletje v vsej svoji veličini, vključno z od vročine neprespanimi nočmi. Bomo vsaj veseli, ko se bo shladilo, se mi zdi. Je pa res, da bom, vsaj jaz, poletje zelo kmalu spet pogrešala. Neskončno bi se pasalo vreči v morje.

Danes smo se igrali tudi "Pet minut žgečkanja na dan prežene slabo voljo stran." Iz petih minut je nastalo skoraj enourno krohotanje in zvijanje :)


Ena stara iz leta 2008 :)



5 komentarjev:

  1. A's ga vidla. Likalnik. :)
    Vedno je isto. Jaz sem dva dni iskala odpustnico iz porodnišnice, da bi jo nesla v posvetovalnico. Ko sem preiskala že vse nad in pod in za in že povsem obupala sem namesto kuverte našla lepo rumeno mapico. Pospravljeno točno tam, kjer mora biti. :)

    Kil imam jaz še vedno še 8 viška. Že cel mesec. je isto. Obup!

    OdgovoriIzbriši
  2. juhej, likalnik!
    Smrkce bi pa tudi jaz šla gledat. Sicer smo jih gledali že doma, brez podnapisov, ampak je bilo kar fino.
    Kilogrami? Jaz uspešno kopnim :) iz 40 na 38. številka konfekcije. Ja, vem, važna sem :))
    Držim pesti, da se kaj dobrega zmeniš na zavodu...

    OdgovoriIzbriši
  3. ja, še to: obljubim, da se bom jutri vsaj 1x vrgla v morje za tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Videla, videla - likalnik :) Je počakal ;)

    Zofija, hvala, da se boš vrgla v morje. Bom poročala kaj je bilo na Zavodu.

    Anita, glede na to koliko je od poroda, se ni za bat, bo tudi teh osem šlo. Jaz sem na 38 že nekaj časa, ampak kolobarim. Do zdaj sem odkolobarila dve hvarski od treh, ampak moram še dve, da bodo oblačila udobna, če razumeš ;) Pa ponavadi čakam, da začnem... jutri...

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz imam pa tri kile viška. Do idealne teže. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.