petek, 12. avgust 2011

Rojstni dan drugič

Zdaj, ko mi je moja šefica prijazno obljubila, da odpoved dobim šele v ponedeljek PO rojstnem dnevu sem pomirjena. Tako da sem zdaj dejansko o njem začela tudi v resnici premišljevati. Tako kot tukaj.

Po zgledu Neskončne dopolnjujem svoj seznam. Recimo danes, ko sem pospravljala svoja "kje je že tv ali cesta, če jih nimam" očala in se je oluščeno usnje že petič zavihalo, mi je pripomba moje boljše polovice, da bi mi pa tale etui za očala res lahko zalepil, dala dobro idejo. Potrebujem etui za očala. Tak trd, ker so dotična očala precej pomembna zame. Recimo kaj takega.

foto: xray.si


Zelo prav bi mi prišlo tudi večerno varstvo otrok, da bi šla s svojo boljšo polovico ven. (ps: Kljub temu, da me ta trenutek že ob misli na neprespano noč in vstajanje ob šestih zvija)

Imela bi tudi recimo eno tako kulsko glineno posodo za česen, ki smo ga prinesli s Hvara. Tako, da bi pasala v našo kuhinjo.

Mimogrede, menda denarnico dobim od svoje boljše polovice ;)



3 komentarji:

  1. Če nadaljujem prejšnji komentar v prejšnjem postu... mogoče bi pa bilo primerno, da dobiš odpoved točno za rojstni dan. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem morala trikrat prebrati tvoj komentar, preden sem ga razumela. Ja, verjetno je res.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ups. Se bom trudila bit bolj natančna. Upam, da si prav razumela, za vsak slučaj še prevod:

    Upam, da se bo izkazalo, da ti bo bolje brez (te) službe in se ti bo ta odpoved čez čas zdela najlepše darilo, kar si ga kdaj dobila. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.