sreda, 17. avgust 2011

Obisk

Danes se odpravljamo na obisk. V Postojno. K meni dragi prijateljici, ki je ostala moja prijateljica od moje tretje službe dalje. Torej že nekaj časa. Takrat sem jaz imela samo Palčico, ona pa še nič otrok. Zdaj imava vsaka tri.

To verjetno sicer pomeni, da se bova, kljub temu, da bomo večino dneva skupaj, bore malo pogovarjali.

Ko sva nazadnje svojih šest mladičkov peljali v živalski vrt je bilo nekako tako - cel dan smo preživeli skupaj, ampak šele ko sva se peljali vsaka v svojo smer, sva se slišali po telefonu, da sva predebatirali tisto, kar sva nameravali pa nama ni uspelo.

Dolgčas nama vsekakor ne bo.

foto: bibaleze.si

1 komentar:

  1. Juhuhu. Lep pozdrav tebi in prijateljici. Upam, da se bosta naklepetali:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.