ponedeljek, 22. avgust 2011

Navdušenje

Danes me preplavlja pozitivna energija.

Prvič, ker sem kljub trem mladičkom doma uspela nadaljevati s pisanjem poslovnega načrta.
Drugič, ker sem ugotovila, da lahko dobim subvencijo za samozaposlitev tudi kot direktorica zavoda takoj, ko bo razspis ponovno odprt (mimogrede, menda je že, samo Zavod za zaposlovanje ni najbolj ažuren na svojih spletnih straneh).
Tretjič, ker sem se začela ukvarjati s popolnoma praktičnimi vprašanji svojega bodočega posla in ugotovila, da morda bo tako neprofiten kot se je zdelo na začetku in mi ene od zastavljenih dejavnosti ne bo potrebno izvajati, tako da se bom lahko v celoti posvetila svojemu pravemu namenu.

Kar je dobro, ne - odlično! Tako sem vesela, da bi najraje raztrobila vsemu svetu. Ampak osel gre samo enkrat na led, zato tokrat do udejanjenja svojega načrta molčim kot grob.

Me pa ima, da bi vse naredila ne jutri ali danes, ampak včeraj! Počutim se kot navdušena pubertetnica, ker se PRVIČ V ŽIVLJENJU pripravljam na to, da bi počela TISTO, KAR ME VESELI in to ZASE.

Mislim, da ga boljšega recepta za uspeh ob temeljitih pripravah, dobrem poslovnem načrtu in dobrih nasvetih pravzaprav ni.


foto: Reuters


2 komentarja:

  1. You go girl!!! Vse ti bo uspelo!!! :) Pa ne omenjat osla in ledu no :( - mam še zdej slabo vest, da ti je Dnevnik nenamerno 'speljal' del ideje. Sej veš, da ni blo nalašč!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Manca, brez skrbi, jaz se prav nič ne sekiram. V resnici sem FUL vesela, ker sem zdaj na pravi poti!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.