četrtek, 25. avgust 2011

Bermudski trikotnik

Po novem pri nas izginjajo stvari.

Pred kratkim smo izgubili likalnik. In škarje za striženje las. Oboje smo sicer uspešno našli in pri njunem izginotju sva imela prste samo midva z mojo boljšo polovico.

Včeraj pa so čudežno izginili - moji čevlji. Ko sem prišla z Zavoda za zaposlovanje sem imela namreč do kina še slabo uro časa, zato sem se sezula kar v dnevni sobi, prav tam kjer sem pustila tudi torbico. Ampak, ko je prišel čas za odhod mojih čevljev ni bilo nikjer. Ne pod mizo, ne pod stolom, ne v predsobi. Pri iskanju smo spet sodelovali vsi štirje, Mezinček pa nas je prav začudeno opazoval.

Ko smo pregledali celo zgornje in spodnje nadstropje in se je ura že nevarno približevala času, da odrinemo, sem se odločila in se hitro preoblekla, da obujem druge čevlje. In? So se našli, jasno.

Nikjer drugje kot v košari s pižamami. Neverjetno? Pravzaprav ne. Mezinček je včeraj namreč očitno vstopil v fazo "pospravljanja" in jih je lepo pospravil v edino košaro v dnevni sobi (seveda samo pol metra stran od tam kjer sem jih pustila), ki jo doseže. Zraven še papir in nekaj igrač.

Skratka, sredi dnevne sobe imamo po novem Bermudski trikotnik. Na srečo zdaj vsaj vemo za prvi "punkt", kjer lahko najdemo kakšno izginulo stvar :)


foto: zenska.si


3 komentarji:

  1. Ja face ste, da tako hitro najdete stvari. Pri nas obipčajno traja kakšno sezono.

    Spomnim se, ko sem (le)potički nabavila zalogo dokolenk in je izginila. Čez pol leta sem odkrila, da jih ima varno spravljene pod sedežem avta poganjalca. Seveda so bili takrat že neuporabni:)

    Prijateljičina punčka, ko je bila majhna, je pa tudi rada pospravljala. Najraje je metala v smeti. In tako je tudi svoj dragoceni čeveljček (par, edini št. 17, se ve, je stal 40 evrov) vrgla v koš za smeti. Ker je bil po njenem umazan. A ga je mami pravočasno opazila. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še sreča, za čeveljce mislim :) Jaz koša (za zdaj) še ne čekiram :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. U ja, neskončna, mi je znano - pri nas se najprej pogleda prav v smeti! :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.