petek, 26. avgust 2011

Darilo

Ko sem bila noseča in izvedela, da pričakujemo fantka, sem si mislila, da bomo morali večino obačil kupiti na novo. Od dveh punčk nama prav veliko nevtralnih oblačil namreč ni ostalo. Preden se dvakrat obrneš jih je večina roza ali vijoličnih - ne toliko zaradi mamine obsesije pač pa tudi zato, ker druge barve za deklice težko najdeš. Na drugi strani tudi nisem mislila kupovati vsega, glede na to, da dojenčki vsako stvar strašno hitro prerastejo.

Prva nas je iz zagate rešila sestrična moje boljše polovice in nam posodila prav vse kar dojenček na začetku potrebuje. Vsa čudovita, lepa, odlično ohranjena oblačilca za majhnega fantka.

Ko je bil Mezinček star nekaj mesecev in smo bili spet tik pred tem, da mu bomo morali kupiti celotno garderobo, me je poklicala prijateljica Manca. Da ima polno fantovskih oblačil in če bi mi prišla prav, da bi jih posodila. Seveda sem bila takšne ponudbe neskončno vesela. Njihova oblačila smo tako uspešno nosili in ponosili vse do Mezinčkovega prvega rojstnega dneva.

Ko sem začela pregledovati koliko uporabnega imamo za jesen, sem ugotovila, da bore malo in bo jeseni treba v šoping. Tokrat smo bili na obisku pri prijateljih, ki so dobil majhno dojenčico, ko je mamica ponudila, da nam posodijo oblačila njihovega zdaj že skoraj triletnika. Seveda smo bili veseli. Dobili smo dve ogromni Ikea vreči jesenskih in zimskih oblačil! Juhuhu! Do naslednjega poletja smo zdaj z Mezinčkovimi oblačili opravili.

Navdušena sem nad dejstvom, da se nekatere stvari kar zgodijo tako da je prav. Pravzaprav se večina stvari zgodi tako. Resda so oblačila popolnoma banalen primer, ampak podobno velja tudi za druge stvari v življenju. Včasih jih je sicer strašno težko sprejeti. Včasih smo prepričani, da se nam godi krivica. Včasih si sami s premišljevanjem o tem vežemo vrvi za vrat in se smilimo sami sebi. Potem pa se stvari kar same po sebi postavijo na pravo mesto. V omaro ali pa v življenje. Se strinjate?

foto: cosmopolitan.si

4 komentarji:

  1. Super. Vse se na koncu izide, tako da je prav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Strinjamo! :) In tudi mi čakamo, da se nam stvari končno postavijo/pospravijo na pravo mesto...bi bil že čas ane?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko sem bila noseča je bilo tako, da vsakič ko sem kaj kupila, so mi naslednji dan to isto stvar ponudile prijateljice. Potem sem pa nehala kupovati in sem samo še čakala. In na koncu sem imela vse. In še več. :) Prijateljice so fajn.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.