torek, 16. avgust 2011

Poslovni načrt

Pa me je zagrabilo!

Se mi je ves čas zdelo, da prej ko slej se mi to ne bo več zdelo tako težko in se bom zmigala, premozgala in začela. Skratka, strašno vesela sem. Zakaj? Ker prvič, odkar sem se odločila, da grem na svoje, čutim tak neskončen navdih - tak, da bom danes delala do jutra, če me prej ne bo spustil. In tak, da že od jutra premišljujem, kalkuliram, delam plane...
Navdih je verjetno povezan tudi s tem, da sem plan bodočega biznisa, vključno z dejavnostjo, veliko bolj prilagodila sebi.

Poiskala sem novo ime. Mi je všeč - popoldan čakam še na mnenje boljše polovice. Potem moram poklicati še nekaj ljudi, napisati še nekaj mailov - mogoče mi bo uspelo v popoldanski smeni Mezinčkovega spanja.

Skratka, danes sem navdahnjena! Juhu!!!

foto: mladipodjetnik.si

3 komentarji:

  1. Super! Odlično bo karkoli že bo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kul, Olivija:) Vedno me spodbudiš k razmišljanju o še ne doseženem:) navijam zate, vedno:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.