torek, 23. avgust 2011

Akcija

Še šest dni bodo vsi trije mladički doma z mano. Ta teden tri in naslednji tri. Potem se začenja novo obdobje.

Mezinček za zdaj ostaja z mano, prepričana sem, da bom našla vsaj kakšno začasno varstvo zanj, kadar bom morala narediti kaj nujnega (recimo iti na kak sestanek ali usposabljanje). Če ne, bomo kaj skombinirali. Še vedno smo.

Začenja se obdobje moje intenzivne priprave na nov začetek in na življenje, ki ga želim živeti in se ga, kljub temu, da bo mnogokrat verjetno težje za vse nas, veselim. Slika v moji glavi je kristalno jasna, jasno pa tudi zavedanje kaj vse me čaka, kaj je treba storiti in kako.

Predvsem pa se končno začenja obdobje akcije - nema odmora dok traja obnova. Po dobrem letu, ko sem se večinoma ukvarjala s tem, da sem mama, je to prava hrana za dušo.

Nekako zaupam, da se bodo stvari ob svojem času same od sebe postavile na pravo mesto - ne trenutek prekmalu in niti trenutek prepozno. Tako je običajno, kadar kaj počneš s srcem in ljubeznijo. In pametjo, seveda.


foto: 24ur.com

1 komentar:

Hvala za komentar.