ponedeljek, 16. maj 2011

Alineje - danes, jutri, pojutrišnjem

Vikend je bil mega. Res. Veliiiiko dobre družbe, smeha in zabave. 

Žal današnjega dne, še ponedeljka povrhu zaradi premalo spanja nisem začela najbolj optimistično.

Poleg tega imam lep spisek stvari, ki jih moram opraviti.
- poklicati Telemach, ker en sprejemnik ne dela tako kot bi moral,
- v kleti imam goro in v spalnici drugo goro cunj, ki jih je treba zložiti v omare,
- poleg tega imam v kleti še eno goro cunj, ki jo je treba oprati,
- poklicati moram v vrtec kaj se dogaja z mojo pritožbo zaradi napake pri točkovanju za sprejem Mezinčka v vrtec,
- najti moram odvetnika, da se z njim posvetujem glede moje "službene" situacije (za morebitne kontakte se priporočam),
- spraviti se moram do Zavoda, da preverim možnosti  samozaposlitve,
- piliti in dodelovati moram idejo za svojo "novo" službo,
- danes moram prej pobrati Palčico v šoli in ji kupiti ročno uro (o vzroku naslednjič),
- iti moram še v lekarno po mleko za Mezinčka (to bom srečna, ki ponoči ne bo več pil mleka, pa čeprav samo enkrat),
- prebrskati moram predale z lanskimi poletnimi oblačili naših deklic in ugotoviti kaj potrebujemo,
- kupiti moram manjkajoča oblačila (no, to je bolj raztegnjena naloga),
- obema punčkama moram kupiti sandale,
- fino bi bilo v cvetlične lonce na terasi posaditi kakšne rože in pospraviti tulipanove čebulice za drugo leto,
- s Palčico morava ponoviti snov za vseh šest (6) kontrolk, ki jo čakajo v teh dveh tednih maja,
- preveriti moram kdaj mi poteče otroški dodatek, da ne pozabim dati nove vloge (zdi se mi namreč, da junija),
- to pomeni, da moram kupiti osem fasciklov, da bom lahko vanje pospravila vse papirje od letošnjega leta (beri v glavnem plačane račune),
- poklicati moram nekdanjo punco svojega brata in jo prositi za pomoč pri svojem novem "projektu".


Za vse našteto rabim nekaj energije, ki je ta trenutek nimam. Tako da bom začela z lekarno, uro za Palčico, brokolijeva juha se kuha, pa mogoče danes pokličem še Telemach. No, pa učenje seveda. 
Za ostalo se mi zdi jutri bolj primeren dan.


foto: www.svetloba.si

2 komentarja:

  1. Moj predlog: Jutri je polna luna. Naredi si post. In zaposli se, da ne boš mislila na hrano. Tako boš nnaredila nekaj za svoje telo, pa še kljukala boš od začetka (ali od konca), to bo za dobro psihično počutje, luna ti ne bo nagajala...

    OdgovoriIzbriši
  2. U sran... Se mi zdi, da meni tudi poteče otroški dodatek. Glede na to, da je mulo aprilski bi bilo logično da mi je že kajne?
    Hvala za to. :)

    Drugače pa veliko sreče pri kljukicah. Jaz bi za vse to rabila kako leto. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.