torek, 21. avgust 2012

Vročina

Stvar, ki jo obožujem pri vročini je odsotnost moje "dekce". Ne razumete? Naj razložim.

Kdor me dobro pozna, ve, da imam doma eno tako dobro prijateljico. Je rdeče barve, ponavadi razvlečena in umazana in kolikor hitro me začne vsaj malce hladiti (ne glede na temperaturo ali letni čas, zame je lahko namreč tudi 25 stopinj premalo), se čudežno znajde zavita okrog mojih nog in trebuha. Malo pod prsmi si jo zabašem tako, da mi ne pada dol in potem ta čudežna dekca nikakor noče z mene. Kar pomeni, da sem sposobna  cel dan preživeti povita kot palačinka v svojo "dekco".

Kadar pa je zunaj čez dan lepih 35 in pri nas, ki smo malo višje znosnih 32, ter takšnemu dnevu sledi tooopel večer, takrat je moj dan. Ker to je edina priložnost, ko me ne zebe. Res edina. Zato v njej še toliko bolj uživam. Priložnosti, ko bi doma lahko zvečer sedela na terasi samo v spalni srajčki je namreč presneto malo :)

Ribarska noć na Hvaru. In ja, v živo je bilo še veliiiko lepše!

3 komentarji:

  1. Vročina je super. Ker me ne gane. Letos mi je bilo vroče enkrat, mogoče dvakrat. Juhej:)

    OdgovoriIzbriši
  2. No vidiš Petra, midve sva tozadevno two of a kind :)No, dekce pa še nisem videla na tebi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. No, smo ze tri. Tudi meni letos se ni bilo prav velikokrat vroce, ce ne stejem kolesarjenja v klance. Zjutraj in zvecer so pa dolgi rokavi obvezni. Lenka

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.