torek, 4. september 2012

"Ne hvali dneva pred nočjo,"

pravijo. In če kdo, se s tem nadvse strinjam jaz. V zadnjem letu sem se tega naučila na ne preveč prijazen način; čeprav naj na tem mestu vendarle priznam, da je tudi obratno - nad dnevom ne gre obupati, dokler se ne konča.

Ampak danes je bil dober dan. 

Po moji na novo pridobljeni, a zdaj že stari navadi, sem ob šestih zjutraj najprej pogledala maile. In glej ga zlomka, čaka me nova vpisnica za prvi oktober. Potem sva danes s sodelavko (o ja, od včeraj dalje sem tudi delodajalka) uvajali tri krasne fantke; se naigrali s kockami, avtomobili in vlaki in ugotovili, da se jutri lahko že mirno odpravimo na sprehod. Ko so po kosilu odšli domov, sva zadovoljni pojedli kosilo in ugotovili, da sva priča lepemu začetku lepe zgodbe. 

Ker še vedno vpisujemo (in bomo verjetno še lep čas), je moje letanje na telefone in nazaj trenutno stalnica. Ampak ker se ve zakaj, sva obe s sodelavko ta moja letanja enostavno sprejeli. 

Današnja dopoldanska letanja so nam prinesla - ločene zabojnike za smeti, ki jih bo uporabljal samo naš vrtec, voziček za šest otrok (ki ga moramo še sestaviti), prva kosila, ki so bila mimogrede zelo dobra, naročilo za table za parkirišče, in nenazadnje, kar je najpomembnejše, še eno deklico, ki bo naš vrtec začela obiskovati že čez dva tedna. 

Danes smo torej vpisali kar dva malčka.

Sicer pa sem nameravala Zofijinemu darilu posvetiti posebno objavo (in, draga Zofija, jo bom, ko bo moj fotoaparat prišel do vrtca). Meni nič, tebi nič mi je prinesla in podarila (meni in mojim puncam) štiri najbolj cute predpasnike za vzgojitelje. O tem kako je moja boljša polovica komentiral mojo reakcijo več prihodnjič (je bila pa nekaj v smislu "o babe, cvilite kot otroci") ;). Zdaj sem torej ponosna imetnica unikatnih in najbolj srčkanih vzgojiteljskih predpasnikov ever. Slikica sledi (upam, da kmalu).

Skratka, delujemo!!! Verjamete ali ne, uspelo nam še ni (nam bo, ko bomo imeli 25 otrok), ampak delujemo! Imamo svoje prve otroke. Imam ena A, ne pomočnico (bi ji delala krivico), ampak sodelavko. 

Ja, danes je bil res dober dan. In ker se bliža moj rojstni dan, bom danes z vodo, v soboto pa še s čim drugim nazdravila na nove začetke. 


4 komentarji:

  1. Lepo se tole bere. Vsak zacetek se nekje zacne ;)
    Tvoj pa pojma nima, kako je ko babe zacnemo RES cvilit, kot otroci :p
    Ne bom nic huda, ce ne bos naredila posebne objave o predpasnikih :) tvojih 16 objemov mi je vse povedalo ***
    Pa imas res rojstni dan kmalu - moja Pikica tudi :)
    Bi bil cas, da ga zapijemo - se mojega zraven, a? Anita? Petra?

    OdgovoriIzbriši
  2. Čin! :)

    In ja, se strinjam, da je čas... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj fino, začetek enega lepega novega obdobja. Otroci se bodo pa že nabrali in tudi ostali.

    Zofi pa zna presenetiti ane. :)

    Jaz sem za nazdravljanje, tudi mojega moramo še zapiti. David ima sicer jutri operacijo kile, tako da nič ne vem kako dolgo bom "negovalka" in kdaj si bom sploh lahko utrgala čas za pohajanje. Nekaj bomo že skombinirali da bo prav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super novička, naj vam novinčki dežujejo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.