torek, 22. maj 2012

Noro

Moj vrtec se utaplja v škatlah s pohištvom.

Ura neusmiljeno tiktaka. Do petka bi morala oddati vlogo na Ministrstvo, da vrtec vpišemo v razvid. Sestaviti moramo kuhinjo, dostaviti nam morajo ležalnike, garderobe, zmontirati wc kabine. Mizarja še vedno nisem poklicala.

Dobro v slabem je, da sem že prvi dan na razgovorih dobila o dveh puncah odličen vtis. Torej izbira ne bo težka - bo kvečjemu težka, ker bo težko izbrati med dobrimi.

In - pomoč prihaja. Včeraj so nam pomagali M-ji, čez vikend se nam obeta pomoč moje sestre iz Bele krajine. 

Premazati moram tla še v dveh tretjinah vrtca (ali reci piši še na 100 kvadratih). Pa Palčica je šla na letovanje, tako da bosta zdaj mlajša dva že drugi popoldan preživela pri moji super truper tašči (hvala bogu, da jo imava).

Zmanjkuje mi denarja. Spet. In dni. Tudi spet. In energije. Znano? Ampak nema odmora dok traja obnova. Gremo s polnim gasom naprej /samo da se ne zabijemo v kako ledeno goro ;)

Noro ja, točno tako je trenutno.

2 komentarja:

  1. Stistni zobe in zdrži.

    Upam, da ne boš na koncu robila proteze. :)

    Če pa lahko kako pomagamo, pa saj veš...

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim nate. Pa tudi verjamem vate!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.