sreda, 22. junij 2011

Rojstni dan

Moj rojstni dan je še daleč.
Ampak ko sem prejle zlagala perilo iz sušilca, sem se spomnila na seznam Neskončne za njen rojstni dan. In ugotovila, da si pravzaprav želim posteljnino iz satena. In da bi bilo mogoče pametno, če bi to povedala. Naj dodam, da sem nama zadnjič prvič kupila rjuhe iz tistega lepega gladkega satena - od tod namreč ideja za posteljnino.

Skratka, ko sem premišljevala o tem, sem ugotovila, da bi si to recimo lahko zaželela za rojstni dan.

In denarnico. Tako majhno kot smo jo punce pred dvema letoma za rojstni dan kupile moji boljši polovici in je še vedno kot nova.

Ker moj rojstni dan kljub temu rad preide, ne da bi ga kdo od mojih opazil (s svetlo izjemo moje tašče), bom letos nanj opozarjala že dosti prej.
Je pa res, da sem začela precej zgodaj, saj je do njega še skoraj tri mesece ;)

foto: kraljevi-mignon.si

4 komentarji:

  1. U, dobro ti gre. Si zgodaj začela, torej lahko računam, da boš prekašala dolžino mojega seznama hehe:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaja dela mojstra.
    Ko te prakrat spregledajo, se navadiš opozarjati. Kaj pa češ. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neskončna, možno :) Obljubim, da te bom updejtala - sploh zdaj, ko sem napisala kako dolg je...
    Anita, res je - bolje sprečiti nego lečiti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.