ponedeljek, 10. oktober 2011

Kako?

Kako naj napišem kaj veselega, če sem žalostna?

Kako naj ostanem trdna, ko se moja boljša polovica, moja ljubezen, sesuva poleg mene? Kako naj ohranim veder obraz pred svojimi otroki, če me peče v prsih? Ne peče, žge?

Kako naj primerjam svojo bolečino z bolečinami tistih treh, ki jih boli še neštetokrat bolj kot mene?

Ne morem. Ne znam. Pa bom morala.
Tako je. Življenje nas ne vpraša ali zmoremo, kar zgodi se. In moramo.

foto: igre123.com

3 komentarji:

  1. Pravijo, da nam življenje naloži točno toliko, kot smo sposobni nositi. Tudi jaz držim pesti in mislim na vas!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj odgovor: težko. In pravzaprav ne vem, kaj naj vam želim. Bodi močna, če si lahko. Dovoljeno se ti je pa tudi sesuti in znova sestaviti skupaj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.