četrtek, 6. oktober 2011

Poročilo

Ker nisem novinarka, seveda ne bo podobno pravemu poročilu. Sem pa na včerajšnjem dogodku prišla do naslednjih sklepov:

1. Izgubila sem predsodek pred družinskimi podjetji. Očitno obstajajo tudi takšna, ki so uspešna in zaposlenim prijazna. Upam.

2. Ugotovila sem, da so moji cilji na moji poslovni poti bistveno drugačni od predstavljenih ciljev, kar pa ne pomeni, da je drugačna pot kako priti do tja. Na dogodku je bilo namreč ogromno govora o velikih (menda spadajo med majhna podjetja) firmah, ki zaposlujejo čez 200 ljudi in imajo lastno proizvodnjo. Izvažajo v 41 držav... skratka, bolj malo skupnega z mojim malim zavodom.

3. Ugotovila sem tudi, da si lahko razširim miselnost, da bi se lahko teoretično širila v tujino. Sicer je malo verjetno, je pa razširilo moja obzorja z novimi možnostmi, o katerih do zdaj nisem premišljevala.

4. Naučila sem se, da ko bom zaposlovala, bom zaposlila ne nekoga, ki mi je všeč, pač pa nekoga, ki mi je všeč in ki v mojo idejo verjame tako kot jaz.

5. Naučila sem se, da bom zaposlovala šele takrat, ko bom še vedno kljub še enemu zaposlenemu, ustvarjala dobiček.

6. Naučila sem se, da moram stranke dobiti in obdržati. In dobila nove ideje na kakšen način bi lahko dobila nove stranke in partnerje.

7. Naučila sem se, da mi ni treba vedeti vsega. Da pa moram takrat, ko nečesa ne vem, poiskati pomoč.

8. Naučila sem se tudi, da moram svoj marketinški pristop prilagoditi za določene potencialne partnerje ali/in oglaševalce. Ne da bi pri tem spremenila koncept ali misel, ki jo bom širila.

9. Našla sem spet svojo samozavest in vero vase. Vem, da mi bo uspelo. Vem, da je moja ideja dobra. In vem, da obstaja potreba po njej.

10. Ugotovila sem, da ima g. Lisac pravi priimek v najbolj pozitivnem možnem smislu, in da je Godler še vedno car.

Skratka, moja izkušnja je bila zanimiva, iz nje sem potegnila tisto, kar sem rabila. In ker sem se naučila tudi, da se nikoli ne bom naučila dovolj, da ne bi mogla še česa izboljšati, sem se odločila, da se bom učila še naprej. Do odprtja zavoda in po njem.



1 komentar:

  1. Glede na to, da sem jaz od tebe zahtevala poročilo, se ti zanj zahvaljujem. Morda mi bo bolj prišlo prav, kot se zavedam.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.