sobota, 29. oktober 2011

Profesor Baltazar

Se ga spomnite? In Palčka Smuka in tistega lušnega medvedka, ki je šel na koncu risanke vedno spat v črtasti pižami?

Same moje najljubše risanke, ko sem bila majhna.  Nekatere od njih spet predvajajo na nacionalki. Ampak danes - največje razočaranje - Baltazar na POP tv.
Popravite me, če se motim. Ampak ali ni bil Baltazar vedno brez besedila? Samo z glasbo? Ker tole kar sem poslušala danes - kot bi imeli neumne otroke. Risanka in glasba sta namreč več kot očitni, da bi moral povedati še moški glas: "Baltazar je bil vesel." ali "Ljudje so se prepirali". Halo?

Mala Olivija v meni hoče ta pravega Baltazarja!!!




3 komentarji:

  1. Moja napaka :) Ampak bi bil pa boljši brez govorjenja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsi imamo v spominu, da so bile naše risanke zelo lepe in prijazne. V resnici pa niso bile. Sem bila razočarana ko sem pred kratkim videla Pojočo travico.

    Mnoge današnje so bistveno lepše in bolj primerne za otroke. Pa še (na)učijo jih npr. spoštovanja različnosti, prijaznosti, ppomoči prijateljem..

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni vsi, izgubil sem denar za toliko podjetij, ki so trdila, da so pravi posojilodajalci, a ves moj trud je bil zaman, izgubil sem več kot 35.000 evrov zaradi lažnih posojilodajalcev, za katere trdijo, da so to, kar niso. Dokler me prijatelj ni predstavil pravega posojilodajalca, s katerim sem se obrnil, in sem od njega uspešno pridobil posojilo v samo 48 urah, bi priporočal vsem, ki iščejo posojilo brez strahu, da se obrnejo na e-pošto: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.