torek, 7. februar 2012

Mraz

Sovražim mraz.

Dolgo časa sem mislila, da sovražim zimo kot tako, pa ugotavljam, da v resnici sovražim mraz.

Tisti, ki me poznate, veste, da je moja dekca moja najhujša razvada. Za tiste, ki me ne, doma hodim zavita v deko. Ovijem si jo okrog pasu in do tal. Tako mi ni treba tiščati trebuha notri, toplo mi je in počutim se na varnem.

Ta mraz, ki pritiska te dni pa je že nevzdržen. Da bi grela celo hišo, ko sem sama doma, se mi zdi trapasto, sploh pri teh cenah plina. Naj dodam, da je zame 20,5 stopinj mraz.

Zato sem se danes zavila v dve deki in oblekla flis. Pod noge sem si usmerila kalorifer. Obute imam ekstra tople nogavice in podložene copate čez gleženj. Zdaj naj si pa kar upa nadme - tale mraz, če si upa.

foto: zlataleta.com

2 komentarja:

  1. He, he.. si te kar predstavljam. :)

    Zame je mraz vse pod 21,5 ali raje 22.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 23 je zame idelana temperatura. Za biti oblečen v dolge rokave, da se razumemo. :)

      Izbriši

Hvala za komentar.