četrtek, 9. februar 2012

Perspektiva

Lahko bi rekla, da sta na mojo promocijsko delavnico prišla 2% povabljenih. Lahko pa rečem, da je prišlo 200% pričakovanih.

Lahko rečem, da nimam dela. Lahko pa rečem, da sem bila prejšnji teden tako pridna, da si zaslužim kakšen dan dopusta.

Lahko rečem, da mi ne gre. Lahko pa rečem, da imajo mojo možgani čas, da ponovno zberejo čete za nov podvig.

Lahko se smilim sama sebi in se dneve in noči obremenjujem s problemi. Lahko pa ugotovim, da imam edinstveno priložnost, da uživam v družbi svojih otrok, ker sem popoldan doma, da se lahko z njimi igram in smejem.

Lahko bi vsak večer depresivno zrla v spisek stvari, ki bi jih morala narediti, ki bi jih bilo pametno narediti in stvari, ki bi jih bilo morda smiselno probati. Lahko pa večer preživim s svojo boljšo polovico, tudi če gledava film. Sva pa skupaj. 

Življenje je stvar perspektive - in vsaka situacija ima najmanj dva kota, s katerih lahko gledaš nanjo.

foto: student-info.net

1 komentar:

Hvala za komentar.