petek, 24. februar 2012

Pomlad

Obožujem pomlad. Pa čeprav pride februarja za nekaj dni in so moji otroci bolni, tako da večino časa kljub temu preživim na 30 kvadratih našega dnevnega prostora. 

Ampak ta vonj. In zvok. In topel občutek okrog ušes. Odsotnost kape na moji glavi.

Potem me še babica razveseli z dobro novico, da je dobila svojo sobo v domu. In moji možgančki končno izplavajo iz začaranega kroga. Ta trenutek mi je lepo. Ne bojim se naslednjih dni, ker odpirajo nove poti, na katere doslej nisem pomislila. 

Jutri se bomo družinsko nastavili sončku - mladička nista več tako hudo bolna, da bi morali ostati doma. Zato bomo poiskali sonce in ravnino, kjer bo Mezinček lahko šibal ne da bi morali ves čas dirkati za njim. Ti presneti zobje ga namreč resnično bolijo in je siten, siten. 

Potem bomo šli nekam na kavo. Obožujem popoldanske kave - na to sem zadnje čase kar malo pozabila. Ta teden sva si z boljšo polovico vsako popoldne po kosilu privoščila eno. Kako paše. In kako paše, da nisi sam.

Ta vikend bomo torej nabirali dvoje - D vitamin in kofein :)

foto: igre123.com



1 komentar:

  1. :)

    Obožujem pomlad. Obožujem kavice. In zdrave otroke.

    Spomladi se tudi lažje uskladimo.

    Spomladi je vse lažje:)

    Še sreča, da prihaja:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.