torek, 8. november 2011

Poročilo

Imam kontakte za iskanje poslovnih partnerjev. Imam napisan dopis, s katerim jih bom vabila k sodelovanju. Imam brošure, ki jih bom delila med ljudi.

Imam tudi pripravljen časovni plan kako se bom tega lotila. In okvirna pričakovanja.

Nisem pa še bila danes v trgovini in nisem še kupila ovojnic in papirja. Ki ga, mimogrede, rabim kar precej. In nisem še izračunala koliko denarja bom rabila za znamke. Kar bo naneslo pravzaprav še največ.

Počasi bom morala postaviti tudi prve datume za januar. In rezervirati prostore.

Ampak danes sem res pridna, to me res veseli. Sploh ker je začetek mojega biznisa odvisen predvsem od tega kaj počnem zdaj, ko mojega biznisa v bistvu še ni.


3 komentarji:

  1. a na kaj takega pa nisi pomislila?
    http://stran.dostavljalec.si/email-marketing-e-postni-marketing/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zofija, hvala, sem si shranila. Žal pa za zdaj ni smiselno, da bi se takšnega načina posluževala (več pa ti na blog ne morem napisati ;) - lahko pa na privat)

    OdgovoriIzbriši
  3. Olivija, neverjetna si. Jaz te s podočnjaki do tal vsa utrujena občudujem... Kar tako naprej! Nežka

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.