četrtek, 17. november 2011

Zdravje

Veste kaj se zgodi z zdravjem, kadar se iz njega norčujemo? Namesto, da bi se po treh dneh počutila bolje, se počutim še slabše kot prvi dan.

Včeraj sem namreč od jutra do večera letala okrog in temu primerno je moje današnje počutje. Zato sem se odločila, da je danes primarno dan za moje zdravje - torej dan za počivanje, nalivanje s čajem in spanje. Kljub temu bom probala vsaj malo delati. V okviru svojih zmožnosti, seveda.

Imam pa nekaj novega - računovodkinjo! Da sem se odločila zanjo me je prepričalo:
1. da je takoj odgovorila na moj mail
2. da je predlagala brezplačno enourno svetovanje
3. da mi je znala odgovoriti na vsa vprašanja o poslovanju zavoda
4. da mi je znala odgovoriti na prav vsa moja vprašanja IN NAJPOMEMBNEJŠE
5. da je omenila, da kadar česar ne vedo, poiščejo odgovor
6. da ima licenco Gospodarske zbornice za vodenje računovodskega servisa in zavarovano računovodsko odgovornost.

Mimogrede mi je navrgla še nekaj odličnih idej in pohvalila nekaj mojih, tako da je bil včerajšnji sestanek kljub mojemu slabemu počutju, izredno produktiven.

Trenutno torej zdravje ni moja močna točka, imam pa zato domeno in računovodkinjo.


p.s. Fotografija s prispevkom nima veliko skupnega, mi je pa všeč. In spominja na čaj.

2 komentarja:

  1. :)))

    Glede zdravja vse sama veš. Zdaj pa v horizontalo!

    Nežka te pozdravlja:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Juhej za vse ostalo, kar se ne tiče zdravja...
    Meni je moja zdravnica nekoč rekla, da sedenje ni počivanje! Pozdravi se!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.