sreda, 23. november 2011

Priprave

Če imaš mamo, ki je tako obsedena s planiranjem, kot jo ima Palčica, se priprave na rojstni dan, ki ga ima decembra, začnejo že sredi novembra.

Prvič zato, ker je december čas službenih zabav. Drugič, ker je decembra Miklavž, božič in novo leto. To pomeni, da relativno hitro zmanjka prostih dni. Tretjič, ker se, vsaj v našem primeru, velikokrat zgodi, da smo kam povabljeni, pa ne moremo iti, ker imamo zasedene vsaj tri vikende vnaprej. Palčica ima namreč v decembru vsako leto tudi baletno predstavo v Prešernovem gledališču v Kranju, kjer nastopa, kar pa prinese zraven še nekaj ekstra vaj in generalko. In na koncu ostane samo še en vikend.

Najprej sem vsem poslala sms naj si rezervirajo vikend 10. in 11. decembra. En dan prijatelje in en dan žlahto. Ožjo zasedbo. Pri Palčici smo se namreč dogovorili tako, da ker je že tako velika, da praznuje s sošolci, naredimo družinsko praznovanje v malo manjši zasedbi kot sicer. Potem sem klicala sestrično, ki prireja otroške rojstne dneve. Na koncu se je izkazalo, da je bilo že to prepozno, ker je ali zasedena ona ali pa prostor, kjer bi Palčica želela imeti praznovanje. Kar mi je žal, ker so njena praznovanja res odlična.

Ampak zdaj, ko se moram držati svoje obljube sebi, da bom bolj prilagodljiva, sem hitro našla alternativo. S Palčico sva pregledali ponudbo v Kranju in se na koncu odločili za gusarsko zabavo v Oslariji. Hitro sem poklicala in - urejeno. Glede na zasedene termine v tem času sem imela srečo, da je bil ravno tisti, ki nam je ustrezal, prost.

Včasih je čisto fino biti obseden s planiranjem :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.