torek, 20. december 2011

Biti jaz

je pravzaprav čisto fino. Sploh kadar se dobro počutim v svoji koži in tako tudi delujem.

Nisem posebej lepa, mi pa nič ne fali. Moja postava ni oh in sploh, je pa čisto v redu za tri otroke.

Nimam kakšnih posebnih sposobnosti in nisem posebej nadarjena na prav nobenem področju.

Imam pa neskončno rada svoje življenje, svojo boljšo polovico in svoje otroke. Verjamem, da smo ljudje v osnovi dobri in se ogibam tistih, ki s tem niso seznanjeni ;)

Verjamem v to kar počnem. Ne znam vsega in veliko se moram še naučiti.

Delam napake, ampak se iz njih učim.

Lahko se pohvalim s tem, da imam veliko prijateljic in prijateljev, ki verjamejo vame.

Imam najboljšo"žlahto" kar bi jih lahko imela. Pri meni "žlahta, strgana plahta" res ne velja.

Nisem bogata v denarju, sem pa lahko plačala vse položnice. Morda bom od Božička dobila kakšno fino darilo.

Skratka, danes je čisto fino biti jaz.


foto: jaz


2 komentarja:

  1. Se že nekaj časa nisva slišali, pa se spomnim nate takole zvečer, ko je že prepozno za klic, in grem brat tvoj blog, da sem malo na tekočem, kako si. Me res veseli da si dobro.

    Predvsem mi je pa všeč da verjameš da smo ljudje v osnovi dobri. S takim pogledom na svet ti ne bo hudega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz misli, da imamo vsi, ki vemo, da so ljudje v osnovi dobri, bistveno lepše življenje kot tisti, ki v to ne verjamejo. Tisti se ves čas z nečim obremenjujejo in razmišljajo kaj bodo drugi rekli. Mi smo taki kot smo in v tem uživamo.

    Tudi jaz sem, že kar nekaj let, rada jaz. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.