torek, 6. december 2011

Perfekcionizem

je huda bolezen. Žal jaz (vsaj na nekaterih področjih) obolevam  za najhujšo te vrste.

Občasno me sicer mine in se ne sekiram za vsako malenkost - sem in tja pa me zagrabi pravi napad perfekcionizma, ki ima za posledico popolno anuliranje vsega kar sem naredila doslej, vsega kar znam, vsega kar zmorem in v končni fazi samopodobo, ki ni več samo samopodoba ampak prej negativ tistega, kar naj bi bila.

Takšen napad me je zagrabil danes popoldan. Ko sem pakirala novih 70 ponudb za sodelovanje, sem imela ogromno časa za premišljevanje o tem kaj bi lahko naredila drugače, kaj bi lahko naredila bolje, kaj bi morala popraviti... Misli so presegle vse meje normalnega, na koncu nisem več vedela ali bom sploh lahko delala, ali bom lahko zavod registrirala z imenom, ki sem ga izbrala ali se ne bo na koncu zakompliciralo pri kakšni najbolj osnovni stvari, ki mi bo podrla celoten koncept. Ko si enkrat v vrtincu slabih misli, jim ni ne konca ne kraja. Vse je zastavljeno napačno - moji predlogi bodo naleteli na gluha ušesa, ljudje ne bodo pripravljeni plačati...

Obisk ustvarjalne delavnice je bil točno tisto kar sem potrebovala. Tja sem šla zadeprimirana do konca. In nazaj prišla neskončno dobre volje. Še sreča, da imam družino in otroke, da me prisilijo, da se ustavim in oddahnem. Potem je neverjetno lažje znova začeti.


4 komentarji:

  1. Moja največja pomanjkljivost je pa ravno pomanjkanje le-tega.
    Popravci so padali zaradi moje šlamparije. Pa se trudim, res.

    OdgovoriIzbriši
  2. Je razlika med perfekcionizmom in optimalnostjo.Delaj optimalno, se pravi dobro, ampak če boš venomer popravljala, boš samo zgubljala čas. Naj bo na nivoju, to je popolnoma dovolj. Perfekcionisti naredijo malo dejanskega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem tudi šlampasta. Ampak to ste verjetno že ugotovili...

    Petra:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Spoštovani gospod / gospa,
    Potrebujete posojilo? Nudimo majhna, srednja in velika posojila za hitro garancijo po stopnji 3% na leto. zainteresirane osebe naj se obrnejo na mene za več informacij in prošenj v (finanerlibertycapitals@gmail.com) ali whatsapp +1 (207) -408-7564 območja oskrbe prebivalcev.
    Vaše povratne informacije so dobrodošle!
    Hvala.
    Prijazni pozdravi!

    Kayla Abubaker
    Kreditne vrstice Velikega zidu

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.